Szállítás, tájékoztató

1. Van lehetőség céges számla kiállítására?
Céges számlát egyelőre nem áll módunkban kiállítani.
2. Mennyi a kiszállítás költsége?
Rendszeres kiszállítási, kiszolgálási területünk a Velencei - tó 40 km-es körzete, 20 km-es körzetében ingyen szállítunk ki, azon kívül 3000 Ft a kiszállítás díja. Egyedi igények, kérések egyedi megbeszélés tárgyát képezik.
3. Van lehetőség személyes átvételre?
Üzemi konyha vagyunk, így személyes átvételre nincs lehetőség.
4. Milyen csomagolásban érkezik a rendelésem és utána hogyan tároljam?
A megrendelt termékeket zárt papírdobozba csomagoljuk és a kiszállítást hűtődobozban, HACCP előírás szerint végezzük, a kiszállított élelmiszer élvezeti értékének megőrzése érdekében átadás után fogyasztásig hűtőben tárolandók.
5. Meddig adhatok le rendelést?
A rendelést legkésőbb 2 nappal előre, délig szíveskedjenek leadni! (pl. hétfőn 12 - ig a szerdán kiszállításra kerülő tálat)
6. Mikor történik a kiszállítás?
30 perces idősávot kérünk megadni a kiszállítás időpontjához, ami reggel 08.00 és délután 18.00 között történhet.
7. Kérhetek telefonos értesítést a futár érkezése előtt?
Amennyiben telefonos értesítést kér a futár érkezése előtt, úgy azt a megjegyzés rovatba kérjük feltűntetni telefonszámmal.
8. Van lehetőségem törölni a visszaigazolt megrendelésem?
A visszaigazolt rendelés törlésére jogszabályi rendelkezés szerint nincs lehetőség. A visszaigazolás az adott megrendelésről szerződéskötésnek minősül a megrendelő és a megrendelést teljesítő között. Vonatkozó jogszabályok 45/2014.(iii.26
9. Mikor érkezik a számla?
Számlát a szállításra megjelölt napon automatikusan küldjük ki a megadott e-mail címre. Számla reklamációt kizárólag a tárgynapon tudunk elfogadni.
10. Hogyan történik a megrendelés kifizetése?
A rendelés kifizetése két részletben történik. Megrendelést követően a visszaigazoló e-maillel egy időben Ön egy díjbekérőt kap a rendelés értékének feléről, aminek befizetése után készül el a rendelés, majd kiszállításkor lehetősége van a futárnál készpénzben rendezni a fennmaradó összeget vagy a futár indulásakor díjbekérőt küldünk, aminek kifizetését a futárnál kérjük szíveskedjen igazolni. Bankkártyás fizetésre egyelőre nincs lehetőség.